Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Vem är Jag?

Av Viktor Fridman - 1 mars 2011 02:45

Jo du det är en förbannat bra fråga. Jag är en Kille på 21år, jag föddes den 1 aug 1989. jag är utbildat billackare och gick på dackeskolan i mjölby. större delen av mitt liv har jag hållt på med kontaktsport fasten att jag alltid har varit krafigt överviktig. Det börja med brottning 6år tävlade en hel del på ungdomsnivå. efter det så fasta jag för boxning och gick in helhjärtat träna aktivt i x antal år vann ABC Cup 2002 91kg+ . Sen utbilda jag mig till boxnings träningar när jag var 14 blev klar när jag var 15. Jag hade väldigt många bollar i luften när jag var yngre hade vell i snitt 6 pass i veckan samtidigt som jag satt i styrelsen i klubben. detta höll jag på med ett bra tag tills att jag var tvungen att omprioritera lite i mitt liv. var tvungen att ta tag i min utbildning det va då jag började i mjölby. där efter att mitt liv varit ganska lugnt. idag jobbar jag som Ledsagare till min lillebror samt en kille till. sen jobbar jag även inom hemservice  (typ personlig assistent).bor tillsammas med min sambo och våran galna katt frej(a) i Örebro. och nu så deltar jag och min sambo biggest loser Örebro på Träna lätt. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktor Fridman - 17 mars 2011 02:20

Jaha då har det gått en dag till då. jag lite halv svårt att sova när jane jobbat, man blir ju o låta som värsta fjollan med det skiter jag i, det är skönt när man har henne brevid sig när man vaknar på morgonen. men men sova bör man annars dör man :...

Av Viktor Fridman - 14 mars 2011 00:41

vad ska man skriva om idag då ? jo jag har varit på världens jävla flumhumör (värre än vanligt). just det jag glömde skriva det att jag svär ganska mycket så ni där ute som är känsliga bör läsa nått annat typ na eller aftonbladet. Jo som sakt idag ha...

Av Viktor Fridman - 12 mars 2011 22:15

för ett tag sen blev jag och min flickvän indragna i något som skulle förändra våra liv. Flickvännen hade börjat på ett gym inne i stan, Träna lätt. när jag kom ner för att testa träna lite själv så blev vi indragna att delta i en tävling på gymmet. ...

Presentation

Viktor"Pappa Björn" Fridman 2.0

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards