Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Nya livet

Av Viktor Fridman - 12 mars 2011 22:15

för ett tag sen blev jag och min flickvän indragna i något som skulle förändra våra liv. Flickvännen hade börjat på ett gym inne i stan, Träna lätt. när jag kom ner för att testa träna lite själv så blev vi indragna att delta i en tävling på gymmet. först tyckte jag det verka lite larvigt men jag visste att det va precis det vi behöver för att komma igång med våra nya liv. Det är som så att jag har alltid varit väldigt stor, men på sista tiden har man blivit mycket större. med detta så känne både jag och min underbara flickvännen jane att det var dax att vi gick all in en gång för alla. Nu har dett gått ett par veckor och man känner än enorm skilnad både fysiken och psyket. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktor Fridman - 17 mars 2011 02:20

Jaha då har det gått en dag till då. jag lite halv svårt att sova när jane jobbat, man blir ju o låta som värsta fjollan med det skiter jag i, det är skönt när man har henne brevid sig när man vaknar på morgonen. men men sova bör man annars dör man :...

Av Viktor Fridman - 14 mars 2011 00:41

vad ska man skriva om idag då ? jo jag har varit på världens jävla flumhumör (värre än vanligt). just det jag glömde skriva det att jag svär ganska mycket så ni där ute som är känsliga bör läsa nått annat typ na eller aftonbladet. Jo som sakt idag ha...

Av Viktor Fridman - 1 mars 2011 02:45

Jo du det är en förbannat bra fråga. Jag är en Kille på 21år, jag föddes den 1 aug 1989. jag är utbildat billackare och gick på dackeskolan i mjölby. större delen av mitt liv har jag hållt på med kontaktsport fasten att jag alltid har varit krafigt ö...

Presentation

Viktor"Pappa Björn" Fridman 2.0

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards