Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Viktor Fridman - 14 mars 2011 00:41

vad ska man skriva om idag då ? jo jag har varit på världens jävla flumhumör (värre än vanligt). just det jag glömde skriva det att jag svär ganska mycket så ni där ute som är känsliga bör läsa nått annat typ na eller aftonbladet. Jo som sakt idag har man fått lite gjort iallafall. Men i valigt ordning började min dag med att man inte gjorde ett skit (därefter mitt enorma överskott på flum), senare på dagen var det allafall dax att ta sig ner till gymmet och ställa sig på vågen för att se hur duktig man har varit under veckan som varit, om jag ska vara älig så hade jag vell varit ganska duktig. efter att man gjort detta va det bara att ta sig hem och fixa lite mat till mig och min sambo. 21.00 så började BB på tv. av någon konstig anledning har jag börjat följa det men det är bara på grund av en person Grukan. Han och hans underbara komentarer. Efter att man tittat klart på Grukan så blev det att sätta sig vid datorn och lyssna på lite gammal och god musik.


Imorgon blir det nya tag. ska ner till gymmet o bränna lite bacon hur mycket vet jag inte men att par skivor ska vell bort allafall.


måste bara säga det ända sen man börja träna på träna lätt så har man lärt känna så mycket nytt härligt folk. men dem kommer kom in mer på nån annan gång


Over and out

Presentation

Viktor"Pappa Björn" Fridman 2.0

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards